VÄLKOMMEN

lördag 20 mars 2010

Lyckas - ger energi

Naturens "krafter" i Österrike julen 2009, sol som ger massor av energi


Att

skaffa mig nya vanor. Jag har bestämt mig för att testa av en del under 2010. Inspirationen kommer från Robin Sharmas bok "Munken som sålde sin Ferrari".

Jag har
- tränat nu mellan 3 till 4 gånger varje vecka under 10 veckor
- detoxat i 7 dagar
- avstått från sött och alkohol i 3 hela veckor

Jag är ju alltid min egen allra starkaste kritiker så när jag då lyckas är "payback" så stor och jag får dessutom en stor portion ny energi. Energi gör att jag kan vara närvarande i det jag "är" och dela med mig av det till Dig.

Nu ska pröva på nästa ... jag ska under 30 dagar och 30 gånger under dagen säga så här;

" jag är mer än jag verkar vara och världens styrka och kraft vilar inom mig"
Hör Du någon på stan som ... så är det jag. Ja det kan sägas tyst också men lär ge bäst effekt om det sägs högt.

Carpe diem idag på en regnig lördag - hurra för mysväder!

Inga kommentarer: