VÄLKOMMEN

tisdag 16 juni 2015

Här kommer ett flyttkort


Hej alla följare!

Efter stor vånda flyttar jag. Jag har bloggat sedan 2009 om allt möjligt. Fokus har växlat. Under 2015 har mitt fokus växt mer och mer mot Cancerkompisar och den uppgift jag har där.

Som en av grundarna för Cancerkompisar, organistionen som ger stöd, tröst och hopp till anhöriga och närstående till cancerdrabbade, innebär det fler och större uppdrag med att sprida kunskap om gruppen anhöriga.


Framöver kommer jag att blogga på Ambassadörsbloggen på Cancerkompisar. Där kommer jag att
sprida kunskap om gruppen anhöriga, föra debatt och driva opinion, skapa kännedom för att förbättra situationen för anhöriga och närstående till cancerdrabbade.

Bild från Cancerkompisar Live 2014
Fokus under 2015 blir att hitta en långsiktig finansiering, ett verksamhetsbidrag helt enkelt, för att kunna fortsätta arbeta med den förmedlingstjänst vi byggt för anhöriga på Cancerkompisar.se.







På Ambassadörsbloggen kan du följa mig och andra Ambassadörer i vårt arbete i organisationen både från huvudkontoret på Medeon Science Park och runt om i landet. I dagsläget finns 13 Ambassadörer.


GÖR en bra dag!

2 kommentarer:

Helena Roth sa...

Ser fram emot att följa med dig till Ambassadörsbloggen på Cancerkompisar jag!

Jag sticker upp huvudet sa...

Tack för stödet, känns gott!