VÄLKOMMEN

måndag 30 mars 2015

Giraff under förvandling

Mina vänner skickar mig bilder på giraffer då och då. Just den här har jag fått av Helena Roth. I hennes blogg finns många citatbilder, det har antagligen blivit hennes signum, precis som bilder på giraffer är mitt.


Jag sitter vid köksbordet, sörplar på min gröna smoothie, väntar på äggen som kokar på spisen och tittar runt på en del bilder. Jag har beställt ny hemsida, till mitt företag Giraffa AB, och jag letar efter inspiration till text att beskriva vem jag är och vad jag kan erbjuda.

Vem är jag då?
Vilka är mina egenskaper?
Vad är jag bäst på?
Vad är jag mindre bra på? Nej, strunt i det. Jag hoppas över det och fokuserar på att göra det jag redan är bra på och göra det ännu bättre.
Utmanade frågor så här en måndag förmiddag.

Om du undrar varför mitt företag heter Giraffa? Om det ska jag berätta i morgon.

På bilden: Helena Roth

Helenas blogg: herothecoach, scrolla ner på sidan i hennes blogg så hittar du hennes fina textbilder.

GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: