VÄLKOMMEN

torsdag 8 maj 2014

Lösningen för mig

Kl. 9.53


Jag sitter och bara tittar, upp på himlen!
Jag har varit stel i halva kroppen ett par veckor och anmälde mig och köpte ett 10-kort för att börja träna Pilates.
Nu är jag ännu stelare än tidigare.
Avkoppling tänkte jag då så det blev det några dagar i Spanien med sol och värme och där hittade jag lösningen.
Andas Inga-Lill!!!

Jag fick träffa Eivor massören. Under tiden hon masserade mig läste hon av min kropp och jag fick veta mycket jag inte ville veta... muskelknutor och ansamlingar av stress.

Hon påminde mig vikten av att andas rätt när jag stretchar. Andas in och ut i rätt ordning så det gör jag nu och stelheten börjat sakta ge med sig. Nu ligger stretching högt upp på min lista.

GÖR en bra dag!



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: