VÄLKOMMEN

onsdag 7 maj 2014

Att ta tillfället

Vad är väl Spanien utan en spanjor och en god paella?
Kl. 9.26

Det blir mer och mer viktigt för mig att ta mig tid för reflektion och eftertanke så när Wivan berättade att hon och hennes Anders hade hyrt ett hus i i Spanien och att att det fanns plast för mig om jag ville komma ner några dagar blev mitt snabba svar;
"Jag kommer"!
Jag har blivit en mästare på att ta folk på allvar när de frågar och jag tar tillfällena när de kommer.

Jag bara måste få dela med mig av mina upplevelser jag hade förra veckan genom några foton.
Här kommer en bildbomb från Spanien och Torre de la Horadada med några av mina och våra upplevelser. Det hände en del annat också, på insidan kan man säga, men det ska jag berätta om vid ett annat tillfälle.

GÖR en bra dag!

Anders förbereder välkomstskålen
Anders och Wivan säger välkommen till mig, de vet hur mycket jag älskar bubbel


Lite sol och bad ett måste för mig, med betoning på lite!
Hemlagad musselsoppa på fond som kokat i över 4 timmar, av Don Tomasso, underbart!

Anders och Hasse pratar över axeln med Tomas
Wivan, Anders och jag på marknaden så mycket grönt och rött

Vi hittade en ekologisk affär, Wivan är "in heaven"

Vi hälsar på hos Tomas på jobbet, vissa är lediga ;-)

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: