VÄLKOMMEN

onsdag 9 april 2014

The 5 am Club

Kl.8.44

Robin Sharmas recept, du hittar det i filmklippet
1. 20 minuter
2. 20 minuter
3. 20 minuter



Robin Sharma har tidigare sagt att det tar 21 dagar att skapa en ny vana men nu har han hittat nya rön som säger att det krävs 66 dagar av övning för att skapa en ny och BESTÅENDE vana. Jag som välkomnar utmaningar antar denna.

OK!
Jag ska under 66 dagar kliva upp klockan 5 varje morgon. Jag har testat det här tidigare, tränade den gången under 21 dagar, men fallit tillbaka till att både sova för mycket och för länge. Det har lett till att jag känt mig både stressad, lättretad och irriterad på småsaker.

Jag vill träna, öva och förbereda mig för mitt liv för att även kunna hantera de vardagliga motgångar som då och då dyker upp för mig. Som att bli irriterad eller känna stress.

Dag 1 för mig blir i morgon, torsdag 10/4.
Vill du hänga på?
Hur gör jag?
Ta en titt på filmen på 14 minuter av Robin Sharma: HÄR

GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: