VÄLKOMMEN

fredag 14 mars 2014

Träning

Kl. 9.56

Hjälp!

Nu är det helg igen och jag har så mycket kvar jag vill göra men...

Jag och Pia sitter på Nygrens och njuter av brunchbuffé

De senaste två åren har det varit fokus mot flera håll på en och samma gång. Jag startade företag, Giraffa AB, för att kunna arbeta mer självständigt i projekt och samtidigt grundade jag Nätverket Cancerkompisar tillsammans med mina barn.

Vi har under det senaste året sökt medel från flera håll och så äntligen. Cancerkompisar har nyligen fått medel beviljade för ett projekt tillsammans med RCC Syd som startas upp under mars månad. Själv triggas jag av att arbeta i projektform vilket jag gjort de senaste 10 åren men det har varit i ett projekt i taget.

Från och med 1:e mars blir Cancerkompisar ett projektuppdrag och jag kommer bara att kunna ta korta och mindre uppdrag i mitt företag för att fokusera på att bygga stöd för anhörig till cancerdrabbad.

Nu vill jag träna!
Jag vill kunna ställa om och hitta en lugnare rytm. Jag behöver varva ner och träna på att ta ledigt. Jag startade så smått förra helgen i Alingsås där jag träffade Pia en av våra cancerkompisar som även blivit en god vän till mig.

Nu är det fredag och snart helgvila.

GÖR en bra dag!
.




På kvällen bakades det pizza
I särklass Sveriges godaste pizza påstår jag, pizzalover! Tunn med massor av smak.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: