VÄLKOMMEN

torsdag 13 mars 2014

Hamsterbeteende

Kl. 16.40

Under många år har jag sparat på visitkort.
Jag har haft flera olika pärmar. En för kommunkontakter och en pärm för varje större uppdrag jag haft.

Då och då har jag rensat ut bland pärmarna och det är många år sedan jag satte in några nya, jag har ju gjort det digitalt länge, men jag har ändå inte kunnat slänga pärmarna.
Tänk om, ve och fasa om jag skulle missa någon viktig kontakt.

Nu är det i alla fall gjort!
Efter några kvällars sortering framför tv:n har jag gått igenom samtliga kort och några härliga minnen har poppat upp.
Från och med nu kommer jag att lägga in nya kontakter direkt i min digitala adressbok, kanske sparar jag kortet en liten stund.

Några "gamla" kommer jag att ta kontakt med igen och vem vet som kommer att hända så var beredd!

GÖR en bra kväll!



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: