VÄLKOMMEN

fredag 14 mars 2014

Lunch as usual

Kl. 15.40

Fredagslunch i min Rotaryklubb är alltid lika givande. Varje vecka har vi en ny föredragshållare. Att vara medlem i Rotary gör att jag får kontinuerlig kompetensutveckling kring det mesta samt att kontaktnätet utvidgas.

Jag ska till Stockholm om två veckor och vill träffa bland annat BRIS så jag passade på att se om någon hade en ingång där. Så klart fanns det!

Snart kan säga pust!
Jag är klubbens programchef, ett uppdrag som löper över ett år, nu är det bara några veckor innan nästa styrelse tar vid.

Tack till Eva Östling som höll ett intressant anförande om hur Visita arbetar.
Dubbelstöten, se filmen HÄR

GÖR en bra fredag!


Män, män och män och några kvinnor men vi blir fler!!! 
Eva Östling, vd för Visita
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: