VÄLKOMMEN

torsdag 13 mars 2014

Nu va´ det jag på kö!

Kl. 9.10

Jag  har aldrig en tråkig stund då jag både arbetar och umgås en hel del med mina bägge barn.

Under våra planeringsmöten, när vi alla tre är samlade, blir det oftast livliga diskussioner och alla vill säga sitt och ibland dessutom samtidigt. I veckan var det Alexander som försökte komma in i samtalet.

Jag satt mitt emot honom och såg hur han sträckte på sig, viftade lite med handen och efter en stund när han inte lyckades komma in i samtalet höjde han rösten något och sa "nu va´ det jag på kö".

Jag  skrattade till inom mig.
Smart!
Att avbryta och få komma till tals och utan att någon tog illa vid sig.

Tur att vi har möten, för vem vill väl arbeta ensam?

 GÖR en bra dag!




Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: