VÄLKOMMEN

torsdag 27 februari 2014

Känner mig 2.0

Kl. 7.55

Bägge barnen har under en längre tid tyckt att jag skulle köpa mig en extern och större skärm till datorn. Synen blir knappast bättre med åren och med tanke på att jag tillbringar mer än fyra timmar om dagen framför datorn.

Jag har tvekat för att jag inte tyckt att jag hade någon plats. Men när jag insåg att om jag flyttar undan tv:n från köksbordet kan det fungera. Jag tittar dessutom sällan på tv utan oftast har jag hämtat hem något från nätet som jag tittar på via datorn.
I går kväll bestämde jag mig!
En timme senare kom Alexander hem med en 27 tums skärm till mig.

Allt är så mycket större!
Bloggandet på Giraffa-jagstickerhuvudet och Cancerkompisar känns 2.0.

Jag säger bara wow och tack!

ps. lite intressant hur jag gör samma sak hemma hos min mamma, kommer med idéer och förslag och då säger hon wow och tack till mig.

GÖR en bra dag!






Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: