VÄLKOMMEN

fredag 21 februari 2014

Alltid lika glad

Kl. 16.42


På fredagar har jag min Rotarylunch. Utöver de givande föredrag vi får lyssna till har vi alltid en sådan härlig stämning i vår klubb och jag känner mig alltid lika glad efteråt.

GÖR en bra fredag!

Susanne Ystedt som känner Katrin Stjernfeldt Jammeh hade bjudit in henne till vår Rotaryklubb
Jag, min gäst Jessica Andersson och Katrin Stjernfeldt Jammeh, KS ordförande i Malmö

Jag och Jessica träffades via sociala medier och sågs idag för allra första gången. Hon bloggar för SDS och skriver om hur hon och laget Team Rynkeby Malmö förbereder sig för sommarens cykeltur till Paris. De gör detta till förmån för Barncancerfonden
Cykla för livet 
Katrin höjde Malmö till skyarna och det GILLAR vi

Presidenten Anders Haskel har nyss lämnat över en adress (fössledagshälsning) till Anders Lagerholm som fyllt 50 år. Callette Terhardt sekreterare lyssnar
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: