VÄLKOMMEN

söndag 19 januari 2014

Söndagar - veckans dessert

Kl. 9.09

Efter en lång middag med kära vänner och massor av inspirerande prat kommer finalen och det jag längtat efter halva kvällen, desserten.

Söndag äntligen!
Sista dagen på veckan och min bästa dag.

Det är tyst i huset.
Det är tyst utomhus.
Jag känner förväntningarna och pirret av att få njuta av att jag inte riktigt vet vad dagen ska bjuda på.

Kanske kommer jag att vilja ligga kvar i sängen och läsa eller?
Jag får se vad som blir dagens "dessert" och tack tjejer för en härlig kväll.

GÖR en bra söndag!

Gertruds nyårsdessert gick i repris igår kväll.
Magisk lakritspannacotta med lakrtisbitar, silversött och hallon.
Lyxigt mumsigt!
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: