VÄLKOMMEN

lördag 18 januari 2014

Kompisar ger varandra stöd

Kl. 10.04

Lördag, måndag eller onsdag och jag kastar mig över datorn så fort jag är färdig med mina morgonrutiner.

Vad har hänt på våra olika Cancerkompissidor på nätet.
Har alla kompisar fått svar på sina frågor eller kommentarer på sina inlägg. Vi har två slutna facebookgrupper och dagligen, och ofta sen på kvällen, är det är många som skriver av sig sin oro. I bland känner jag själv en enorm maktlöshet när jag läser hur länge man kan få vänta på läkarbesked eller hur missförstådd man som anhörig till cancerdrabbad kan bli på jobbet t ex.

Jag känner stor tacksamhet över alla kompisar som engagerar sig och som tar sig tid att att skriva och stötta. Cancerkompisarna hjälper varandra och det känns så gott och det är precis detta vi vill uppnå.

Att som cancerkompis ger du och får STÖD, TRÖST OCH HOPP och du GÖR SKILLNAD!

Till dig som stöttat vår insamling via Fundedbyme vill jag berätta att din reward kommer. Vi håller på med sammanställningen nu.

Du som inte hann ge ett bidrag?
Det är aldrig för sent.
Det finns många barn och ungdomar som mår dåligt och känner oro över att deras mamma eller pappa är sjuk.
Vem ger dom stöd?

Här finns föreningens bankgiro: 167-8978

GÖR en bra dag!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: