VÄLKOMMEN

fredag 27 december 2013

Svarta hål och hur kommer jag upp

Fredag förmiddag

Jag vaknade och kände mig lite vissen. Det är något som händer med mig, inne i huvudet, så fort jag varit ledig för länge.
Kan det bero på att jag passar på att bryta mina rutiner, stannar uppe halva natten och tittar på filmer, sover lite längre, hoppar över min träning och äter mängder av godis.

Jag känner mig mätt!
Jag känner mig mätt på vila.
Mätt på mat.
Mätt brutna rutiner.

Men Alex och Sigges fredagspodacast, de fanns på plats som vanligt uppladdad i iPhonen i min Podcastapp.

Dagens avsnitt handlade om lite av varje men det jag tog med mig var deras prat kring om hur de ska förhålla sig till 2014.

"Vill jag vara som en schweizisk fällkniv eller en japansk urvass kockkniv".

Det ska jag fundera på, tja kanske inte just idag utan en annan dag när jag hittat tillbaka till mina rutiner.
Här kommer länken Svarta hål - klicka på den runda ringen och lyssna direkt i datorn.

GÖR en bra dag!
Är jag suddig, otydlig med vad jag gör, som den där schweiziska kniven de pratade om i podcasten, eller?

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: