VÄLKOMMEN

torsdag 26 december 2013

Mingelbilder från min mingelnollefest

Annan dag jul!

Min mingel - 60-års fest, bara i bilder, den 22 december 2013.

"Tack till Dig var med och bjöd på dig själv, det betydde mycket för mig"!

GÖR en bra dag!
Jag i centrum och njuter av det!
Olov, jag och Tina kollar det sista innan dörrarna öppnas

Välkommen och program delar ut

Alexandra och hennes Mattias ansvarar för bubblet


Demo av mingeltallriken och Tina, ägare av itrim, säger hej
Jag och Maria Karazi visar hur mingelbingo går till...


Mingelbricka
Mingelbingo pågår



Vinnaren av Mingelbingo blev Lasse
Matsmältningsaktivitet börjar. Jag har utsett 4 lagledare för 4 stationer:
1. Alexander - blå ballonglaget 2. Pappa Jan - gula ballonglaget
3. Magnus - glitterlaget 4. Rasmus - rosaklädnyporlaget
Matsmätningsaktivitet - station 4
Jag väljer att berätta om det jag brinner för - just på min 60-årsdag!!!
 Det handlar om Nätverket för anhöriga - Cancerkompisar. Station 4 jag om Cancerkompisar och visar filmen, HÄR

















"mina damer och herrar, Wivan-Kristina Sandberg" - frågor till mig 
"Vem vet att Inga-Lill ska bli Sveiges svar på Oprah W?" 

Fler frågor ...
Hmmm...
Alexandras fina-fina tal till mig



JAG SKÅLAR LITE HÄR OCH VAR








Alexander, Rasmus, jag och Charlotte och nu tar vi av oss skorna

Alexandra tog bilder och ville att jag skulle se "sexig ut" hmm...

Säger bara wow och tack! Jag njöt verkligen av att bli firad!


Bubbel - ett måste på "Malmös Manhattan"!

STORT TACK till Tina och Olov på itrim för att jag fick fira min dag hos er.

ps. det vinnande laget av tävlingen med Magnus i spetsen fick varisn GRATIS träningsmånad på itrim så då ses vi där!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: