VÄLKOMMEN

lördag 28 december 2013

Två skäl till att stanna inomhus

Kl. 10.56

Vilken tur jag har.

Om det inte hade varit för att jag är hundvakt över natten hade jag inte gått ut alls idag.
Av två skäl.
Det ena för att det blev en hel del bubbel och vin igår och för att det fullkomligt öser ner ute.

Jag vaknade med ett ryck vid 04.00 av att någon dunkande på mitt sovrumsfönster, och jag bor på 6:e våningen, och för en kort sekund hann jag bli lite rädd.
Det var då jag hörde regnet.
Stora droppar som smattrade mot mitt öppna fönster.  Mina fönster lutar snett utåt så det blir som en mindre ruschbana, ja hur ska jag förklara, och då hörs smattret rätt högt kan jag berätta.

Tack Marie darling för bra prateftermiddagochkväll.

Sylvester både blöt och suddig, jag skyller på bubblet


Lite trött av 1 timmes vandring

Kläderna på tork
GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: