VÄLKOMMEN

lördag 21 december 2013

Sista dagen

Kl. 8.30

Det står påsar utspridda lite överallt i lägenheten här på "Malmös Manhattan".
Lördag morgon och planeringen pågår för fullt.

I dag är sista dagen jag befinner mig mellan 50-60. I dag är jag 59 år gammal men i morgon blir jag 60 år ung! Då blir det mingelfest!!!

Haft en del åldersnoja men det handlar bara om mina tankar. Mina tankar har inget som helst med att göra hur jag känner mig.
Hur känner jag mig då?

Inte dag äldre än min insida. Jag umgås med vänner från flera generationer och känner mig hemma i de flesta sammanhang så det finns inget att vara ledsen över. Livet rullar på...

GÖR en bra dag!

Jag känner mig glad och friiii...här i radiostudion dec. 2013
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: