VÄLKOMMEN

tisdag 22 oktober 2013

Error-tankar

Kl. 9.26

I dag känns livet lite extra segt. Påminner mig om ett klibbigt tuggummi som fastnat i håret. Jag plockar bort bit för bit men det finns visst alltid en liten tofs kvar.

Jag söker svar och har gjort i evigheter känns det som.
Så fort jag jag hittat rätt, som jag har trott, känns det som tuggummi igen. Segt, klibbigt och det tar aldrig slut.

Jag är innerligt trött på att leva i det okända (så säger coach-Rasmus att det heter) och NU vill jag veta vad som är meningen med mitt liv.
I DAG!
Jag vet ju, teoretiskt, att det bara är mina tankar som spökar men hur får jag error-tankarna att försvinna ur mitt huvud.

Nja, nu borde det kännas något bättre när jag skrivit ner det.
Nej, det gör det inte alls.

Jag får väl lyssna på mig själv och leva som lär och säga GÖR en bra dag, idag, och se vad som ska komma till mig.

Jag kan bara konstatera att jag får leva i det okända en liten, liten stund till och se fram emot att få träffa min onsdagsnattgäst i morgon.

Wivan Kristina och jag i Kristianstad. Hon kommer till mig i morgon kväll (min onsdagsnattgäst) och då ska vi prata!!!
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: