VÄLKOMMEN

lördag 26 oktober 2013

Det är underbart att kunna somna om

Kl. 9.29

Jag vaknade kl 05.55, som jag alltid gör, och min plan var att jag skulle låta mig somna om.
Nix.
Det gick bara inte.
Jag kände mig hur pigg som helst.

Jag var hungrig så jag klev upp.
En grön smoothie är alltid gott och framför allt nyttigt men funderade en kort stund på om jag skulle utsätta mig själv och mina grannar för det oljudet redan kl 06.10.
Till saken hör att min mixer har gått "varm" sju dagar i veckan ett bra tag nu så den är nog lite sliten därav oljudet.

Det blev en smoothie i alla fall och jag satte mig vid datorn, började jobba och här sitter jag fortfarande.
Nu har jag bokat ett aerobic-pass kl 10.15 och efter det kanske jag ta en tupplur. Vi ses!

GÖR en bra dag!

I går hade jag namnsdag helt ovetandes tills att jag började få sms och hälsningar på Facebook.
Tack Rolf Hedman får den här hälsningen och alla andra som tänkte på mig

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: