VÄLKOMMEN

måndag 30 september 2013

Massor av pengar så håll den ena tummen för oss

Kl. 18.45

Det tog fem timmar x 2. Jag och Alexandra har skrivit på ansökningar i dag för Cancerkompisars räkning till två stiftelser bland annat för att kunna utbilda cancerkompisambassadörer så vi kan bli ännu fler kompisar som kan stötta varandra. Nu håller vi tummarna.

Kom nyss från ett träningspass på itrim Triangeln mitt på Malmös Manhattan. Jag känner mig något mindre stel i nacken nu.

Köpt vin till mamsen så hon kan njuta lite av livet.

Nu soffan och om fila på text till en folder som Alexandra (kolla hennes sida, hon kan detta) ska göra layout på. Nu kommer hon att påpeka att jag inte skulle lägga ut hennes sida men det är för sent nu.

SKÅL! 
ps...blev ett lite glas till mig också.



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: