VÄLKOMMEN

måndag 30 september 2013

Det pirrar i min högerhand

Kl. 9.25

Strax börjar veckans måndagsmöte med Cancerkompisar. Vi ska tillsammans under förmiddagen skriva tre ansökningar och starta eventuellt upp en crowdfunding, som jag inte vet mycket om men det vet Alexandra och Alexander, om vi hinner idag.

Jag är tacksam över vilket bra team vi utgör. Jag får komma ihåg att berätta det också.

Jag har suttit alldeles för mycket vid datorn så det pirrar i min höger hand och det känns inte så kul. Nu biter jag ihop, sätter på kaffet, och sätter igång. Fast pirrandet är kanske som mamma brukade säga när jag var barn "nu kliar det i handen nu vinner jag".

GÖR en bra dag!

Cindra, 3 år, som jag brukar passa, jag hittade den här bilden, visst är de söta.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: