VÄLKOMMEN

fredag 6 september 2013

Föreläsningsturné påbörjad

Kl. 11.00

Den här veckan blev det två föreläsningar på ämnet "Från motgång till framgång - om hur Cancerkompisar.se föddes".
Den första hölls här i Malmö i Rotary Limhamn-klubben och nu idag kom jag nyss från QMS, ett kvinnligt affärsnätverk, i Eslöv.

Jag fick flera nya fina kontakter, feedback och många tips. Jag känner mig tacksam att jag får göra det här. TACK till Wivan Kristina Sandberg på Green Boost som såg till att jag blev inbjuden.

Jag får ofta frågor som:
- vad kan jag göra för att bidra?
- vad kan vi som arbetsgivare göra?

Du som vill stötta oss, det finns 3 saker som du kan göra:
1. GILLA Cancerkompisar.se på facebook
2. BOKA in mig som föreläsare till din arbetsgrupp, Cancerkompisar.se stöttar anhörig/närstående till cancerdrabbad och underlättar för arbetsgivare och sjukvård
3. GE en gåva till Cancerkompisar.se och stötta det vi gör, vi är ett ideellt initiativ.

GÖR en bra dag!


Jag i Eslöv
I Eslöv, en liten "bikupa" med frågan vad kan jag göra för en anhörig?


Jag på väg till bilen, tacksam och nöjd

Jag och Karin På Rotary Limhamn som bjöd in mig
Jag, på väg till cykeln glad och nöjd efteråt

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: