VÄLKOMMEN

fredag 30 augusti 2013

En STOR och avgörande dag

Kl. 8.30

I dag snurrar det för fullt inne i huvudet på mig av tankar och en hel del känslor väller upp samtidigt.

I dag kommer en del avgörande beslut och vägval att tas. Efter månader av arbete ska Cancerkompisar.se ha sitt allra första möte med fem rådgivare, vårt så kallade advisory board.
Fem personer med olika kompetens som avsätter sin tid för att träffa oss. Vi som är grundare kommer inte själva att agera ordförande för mötet utan det kommer en av rådgivarna att göra. Det känns som ett mycket bra beslut. Vi behöver pengar för att kunna bygga en förmedlingstjänst. Ingen anhörig till cancerdrabbad ska behöva känna sig ensam utan man ska kunna få någon att prata med. Någon som förstår all oro och ångest som jag har, jag som står vid sidan om.

Men innan dess ska jag cykla i väg för att träffa en klient för att ge affärsrådgivning. Mitt företag Giraffa AB har fått stå lite till sidan för allt arbete kring Nätverket för Cancerkompisar.se. ett tag Eftermiddagens möte blir avgörande för hur jag kommer att fördela min tid framöver.

Önska oss lycka till i dag och GÖRen bra dag!

Morgonpromenad i Pildammsparken, känns lite höstigt idag


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: