VÄLKOMMEN

torsdag 1 augusti 2013

2/10 saker att uppleva i Italy

Kl. 22.20

I kväll är jag utbjuden av italienare på drink, kl 23.55, vi ska ses när han slutar sitt jobb. Jag träffade honom på min kvällspromenad han har ett stånd längs strandpromenaden och säljer, ja det hann jag inte uppfatta för jag blev helt ställd när han började fråga ut mig om allt.
Det var en herre årsmodell äldre så det är inget för mig, även om har är italienare, så jag gick och handlade lite i stället och träffade en ny italienare som var lika pratsugen som den första.

2/10 saker att uppleva i Italy: att köpa färsk bresola och proscitto. Jag ska låna hotellets cykel i morgon och åka på picknick.

Sov gott!


Min andra italienare på en och samma kväll
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: