VÄLKOMMEN

lördag 20 juli 2013

Nästa semesterfas och det känns så ensamt

Kl. 11.20

Hemma på "Malmös Manhattan" igen.
Dubbla känslor! Du vet förväntningarna, och den härliga känslan som jag har precis innan jag ska resa iväg, lika omvälvande är nu känslan av att vara hemma igen.
Hur ska jag nu förhålla mig till vardagen. Det känns i bröstet, det känns som om jag ska ta mig över en "mur", på något sätt. Vilket i-landsproblem eller hur men jag känner det så, känns så ensamt på något sätt. Det handlar antagligen om mina förväntningar, bilder jag målar upp om hur det skulle kunna vara men mer om det en annan dag.

På Aspö
Nåväl, det känns lyxigt i alla fall för jag har två hela veckor semester kvar. Har inte riktigt bestämt om jag ska göra något eller inte. Lite golf blir det nog i alla fall.

Nu MÅSTE jag packa upp innan det börjar lukta instängt, fast är så mycket mer inspirerande att blogga, facebooka och göra research för Cancerkompisar.se räkning.

En del av min packning
Jag måste ut och köpa mig en kamera, alla bilderna känns så kassa, sorry för det.

GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: