VÄLKOMMEN

måndag 22 juli 2013

Måndagsrörigt

Kl 10.33

Jag sitter fast!
Sitter fortfarande vid köksbordet framför datorn lite paralyserad på något sätt. Jag har en helt orörd vecka framför mig med fullt av möjligheter men det känns lite som om jag fastnat för jag känner ingen initiativförmåga alls. Kanske har den också tagit ledigt?

Visst, jag har massor att ta tag i men jag vill inte och jag har ingen bra bok på gång heller för då hade jag kunnat fly bort en stund.

Jag borde kolla mammas post och räkningar och mina egna. Betala ut lön till mig själv från Giraffa AB, tvätta och dammsuga bilen. Eller ska jag jobba lite på mina föreläsningar, (Sociala Talare) jag har min första för hösten den 6/9, det känns pirrigt, pirrigt som i spännande.

Näh... jag sitter kvar här vid köksbordet och väntar in och ser vad som händer. Rasmus Carlsson, min coach, brukar säga att det är nödvändigt att våga leva i det "okända" då och då för det är då det händer, det som ska hända. Men det är lika svårt varje gång det händer, är det bara på måndagar det händer, eller?
Tja...

GÖR en bra dag känns ju lite kasst att skriva just nu...

Precis så här känner jag mig just nu...att giraffa känns lite tufft just nu ...

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: