VÄLKOMMEN

måndag 22 juli 2013

Från Aspö, Karlskrona och till Malmös Manhattan

Kl. 9.55

Tillbaka på "Malmös Manhattan".
Två hela veckor på Aspö, helt underbart har det varit men borta bra och hemma bäst, eller.




Sylvester och Gunnar leker




Jag tog också heldag bara för mig själv när jag upptäckte delar av Karlskrona på cykel
Jag passade på att ladda min iPhone innan jag cyklade vidare i Karlskrona

Lunch på Skafferiet


Glass, och nygräddade strutar, min passion

Det här är 3 kulor för 40 kronor, jag kunde bara äta hälften

Ständig kö till glassbaren
Inköp på lokala fiskaffären Holst, det blev lax och pilgrimsmusslor

På färjan och äntligen tillbaka mot Aspö

I hängmattan igen

Sista kvällspromenaden på längs havet.
Alexandra tar alltid foton på Sylvester, han är van vid att posera, så han står alltid still

Sista glassen i väntan på färjan
Jag glad över att få komma iväg

Tillbaka på Malmös Manhattan

Jag hann släppa av Alexandra hemma och så ser jag det här vi Dalaplan

Jag besökte mamsen på ortopen, glad och pigg trots allt


Pratkväll med min kompis Gertrud som också är min cancerkompis


Ja, så är väl allt som vanligt igen?

GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: