VÄLKOMMEN

lördag 29 juni 2013

Semesterlunken är på väg

Kl. 17.15

Jag har börjat dra i en del här hemma nu. Allt som jag skulle gjort under veckor det gör jag idag verkar det som. Men det känns som ett gott tecken och att semestern är på väg.
Jag har stängt av mailen på mobilen, lagt av klockan och nu ska jag bara göra vad som faller mig in. Jag ska börja lunka...

det här knäckebrödet står nu i ugnen 
och jag har rödbetssoppa med linser på spisen
Min orbitrek ska ner i källaren och en massa andra grejer också, jag känner för att rensa ut
Knäckebröd på 1 dl solrosfrön, 1 dl sesamfrön, 1/2 dl pumpakärnor, 2 dl maizena, 1/2 dl rapsolja, 2 1/2 dl kokt vatten 150 grader och 1 timme i ugnen, lätt som en plätt

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: