VÄLKOMMEN

måndag 3 juni 2013

Ett 20 minuters föredrag

Kl. 16.20

NÖJD!
Jag höll ett 20-minuters föredrag på Rotary Möllevången i Malmö idag och berättade min story och om hur Cancerkompisar.se kommit till och om hur vi som är anhöriga till cancersjuk har det.

Jag hade tränat flera gånger och dessutom spelat in mig själv på iPhonens memo, tack för tipset Charlotte Rudenstam, och tyckte själv att det lät bra. Själv är jag medlem i Rotary Malmö Slottstaden sedan fyra år tillbaka. Det känns bra att vara med i ett internationellt nätverk och ett nätverk som bidrar till välgörenhet.

Den bästa feedbacken jag fick efter föredraget var att en av medlemmarna tyckte att han kunde höra Björns humor i mig och det gladde mig mycket. Björn var verkligen rolig person att vara med, han skämtade om allt t o m om sin cancer.
Han började röka när han blivit sjuk och brukade skoja om det: "jag har ju redan cancer så jag kan lika bra röka".

GÖR en bra kväll!



Patricia Key, Rotary Möllevångens programansvarige, som bjudit in mig

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: