VÄLKOMMEN

lördag 18 maj 2013

"Lifesaver" för alla oss som trippar på kullerstenarna

Kl. 8.10

Här får jag stå och vänta in rätt tillfälle varje morgon då vattnas det i Pildammsparken. Just den här allén är en av mina absoluta favoritplatser som jag varje morgon går till.



Till mitt tips!
I går när jag var med Micke Darmell och hans gäng på ett after work på Hotell Scandic Triangeln, i Malmö, tittade jag in i en av deras montrar på hotellet, nyfiken som jag alltid är.
Nu kan vi alla som har high heels äntligen andas ut. CITYHEELS är lösningen.  Superenkla att sätta på. Dessa finns att köpa i receptionen för 69 kronor.

GÖR en bra lördag!


Micke Darmell och jag

Alla vi (sex personer) tyckte detta var den GODASTE sushi vi ätit

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ser ju himla gott ut!