VÄLKOMMEN

söndag 19 maj 2013

Jag gör en Giraffa - jippie det regnar och jag kan "vara" hemma och reflektera

Kl. 10.30

Jag gråter en skvätt varje dag numera. Jag känner mig så lättrörd över det mesta och samtidigt så himla tacksam över allt som händer runt mig.

Jag får så många förtroenden av alla cancerkompisar och andra i min närhet. Jag har träffat så många nya härliga, ärliga och omtänksamma människor de senaste halvåret och jag är överväldigad över att allt detta händer just mig.

Jag har tänkt flera gånger att jag skulle göra som författarna gör i sina böcker, att rada upp namnen och tacka alla som betytt något fast jag vill göra det på ett annat sätt. Jag vill tacka för alla nya som kommit i min väg.
Fast vågar jag skriva en lista med namn? Tänk om jag glömmer någon. Men "jag sticker upp" och gör det ändå!
Jag gör helt enkelt "en Giraffa".

Om du inte finns med så skriv till mig så här "hallå jag också"... snälla lova!

I alla fall nu gör jag det.
Här kommer min lista på alla NYA som kommit in i mitt liv de senaste halvåret. Jag gör det nu innan det blir för sent. För du är vi ju redan gamla vänner, ju.

Susanne A, Johan, Dan, Wivan, Helena, Charlotte, Rasmus, Anders, Helene, Micke, Sten, Anne, Carina, Pirjo, Pia, Aliki, Patrik, Jessica, Tina, Olov, Rikard, Lotta, Sandra, Magnus, Marika, Kristina, Lisa, Linus, Sverker, Aliki, Rolf, Jan, ... (kanske jag redigerar och skriver till någon fler senare...)

GÖR en bra dag!

Hemma hos Johan på "Mello-fest"
Johan, han sitter ALLTID så där i fönstret
Mingel - alla gör vad de känner för
Prisutdelning av Johans specialinköpta priser


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: