VÄLKOMMEN

fredag 12 april 2013

Tack cancerkompisar x 3

Kl. 16.30

Nu!
Artiklar om tre cancerkompisars olika öden är nu ivägskickade till tidningsredaktioner runt om i Sverige.
Ett STORT TACK går till Jessica, Patrik och Pia för att du har skrivit till mig och berättat om vad cancerkompisar betyder just för dig.
Vi på Cancerkompisar.se  vill kunna hjälpa ännu fler genom att berätta att vi finns och det här är ett sätt.

Jag har nyss hällt upp en draja - i morgon ska jag på en workshop om detox med rawfood frukost med Green Boost och sen så...

Nu sitter jag i köket med min favvis bok (just nu) "Att överlista djävulen - hemligheten till frihet och framgång" av Napoleon Hill.

Gör en bra fredagskväll!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: