VÄLKOMMEN

onsdag 17 april 2013

20 nya kompisar

Kl. 22.20

Vilken dag!
Jag var uppe tidigt för att gå på frukostmöte och träffade flera som hade hunnit läsa tidningen i morse och intervjun om Cancerkompisar. se och kommenterade den och det kändes ju bra.
Jag cyklade tillbaka till kontoret i lugn och ro och sen brakade det bara loss.

Radion har hört av sig, journalister och anhöriga som vill få en egen cancerkompis som också läst om oss i SDS. Nyss räknat och det är 20 nya cancerkompisar.
Vi jobbar på för fullt för att hitta matchningar jag tänker inte gå och lägga mig förrän det är klart.

Mugeni Nuamu, division M och jag från Giraffa blev nya bekanta
Näringslivsdirektören hälsar välkommen, vi fick sitta och mingal den här gången
Jens från RÖRJOUREN i Skåne och jag
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: