VÄLKOMMEN

måndag 28 januari 2013

När sågs vi senast?

Kl. 7.59

"När sågs vi senast"?

Någon som jag inte träffat på ett tag säger jag ibland så.
I förra veckan ställde jag just den frågan till Sten och fick ett svar som jag vill dela med mig av.

Min egen sammanfattning:
Det är inget som jag lägger på minnet för de personer som jag är riktigt nära i betydelsen gillar och att vi "klickar" minns jag inte när vi sågs senast för vi är liksom med varandra hela tiden. Även om det kan ha gått en längre tid sedan vi sågs eller hördes av. Så det har ingen betydelse för vi tar bara vid där vi var senast.
Hoppas jag fick till en vettig förklaring, vad säger du Sten?

GÖR en bra måndag!

Susanne får symbolisera det. Vi hade inte setts på över 1 år och sen bara stod vi utanför Johanneskyrkan här i Malmö och pratade och pratade och sen kramades vi hejdå


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: