VÄLKOMMEN

söndag 30 december 2012

Jag med Alex & Sigge

Kl. 13:08

Dag 8/365 och min utmaning de närmsta 21 dagarna (14 kvar) är att röra på mig, varje dag och inga undantag.

Med nytt headset i min iPhone premiärlyssnar jag på Alex&Sigges podcast från den 27/12 på stavpromenad i Pildammsparken.
Det var Alexandra som tyckte att jag skulle lyssna och lära för våra egna kommande podcasts.
Alex Schulman och hans kompis Sigge tar upp allvarliga och seriösa ämnen samtidigt.
Mycket, mycket lärorikt och kul att lyssna på.
Och så enkelt via iPhonen. Jag sökte på podcast och hittade direkt Alex och Sigge.

Jag tycker att det är intressant att lyssna på andras sätt att vara på och hur andra reagerar i olika situationer. Jag kände så väl igen mig i Alex hissproblematik. Ja, du måste lyssna på den, podcast 31 från den 27/12 "Lilla jävla apekatt".


Jag nyss i Pildammsparken och tack för att det alltid finns snälla människor som gärna tar ett foto.

Inga kommentarer: