VÄLKOMMEN

måndag 31 december 2012

Nyårsaftonsförmiddag och mina känslor svämmar över

Kl. 10:19

År 2012 har varit en vändpunkt för mig och mitt liv. Drömmar och önskningar som jag under året skrivit ner på listor, i dagboken och i mindmaps har äntligen blivit till *verklighet.

Ni är många som kantat min väg både live genom spontana eller bokade möten, på bloggen och på Facebook genom att GILLA, kommentera och dela och jag vill säga tack!
Det har betytt så mycket för mig att just du tagit av din tid och jag skulle mer än gärna tacka dig personligen eller skriva ditt namn här ... men du vet redan vem du är...

Jag vill särskilt tacka två personer som står mig allra närmast och betytt allra mest för mig under året. Ni två har varit helt avgörande för att det som har skett har kunnat ske. Jag känner mig så lyckligt lottad att få utvecklas tillsammans med mina barn.

Tack Alexandra och Alexander för att ni tror på mig och STORT TACK för all support!

Här kommer några bilder som ska symbolisera några händelser under mitt år 2012.
Gott slut och Gott Nytt År!














 *Under 2012 bildades Giraffa AB och Cancerkompisar och en hel del annat hände också.
Hemsidorna har Alexandra arbetat fram från idé, layout till verklighet, tack!

Vi ses 2013 och Carpe Diem!

ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Ingmarie sa...

Gott slut och ett riktigt gott nytt år 2013! Hoppas våra vägar korsas någon gång under nästa år, skulle vara trevligt att träffa dej igen! Kram / Ingmarie