VÄLKOMMEN

söndag 9 december 2012

En givande vecka för Cancerkompisar

Kl. 19.00

Idag vaknade jag så himla glad.

Det har varit en härlig söndag och en bra vecka med nya typer av möten som kommer att föra Cancerkompisars arbete framåt.

Igår testade vi, jag och Alexandra, att spela in podcast och det gick över förväntan. Jag vill träna lite mer på min röst bara. Jag har en viss tendens att bli lite för högtravande, det är min gamla chefsröst tror jag.

Här tränar jag lite själv idag i köket

Här kommer lite bilder från min lata söndag:
Premiär med raw food till lunch idag, det här är tacos med guacamole-så himla gott

Raw food house på Friisgatan här i Malmö, ett stenkast från Triangelns köpcentrum

På väg hem tog jag ett foto från Johanneskyrkans arrangemang så jag ska komma i håg att gå, någon som vill med, det kostar inget

Utanför min port, så mycket snö och jag bara njuter, jag behöver inte skotta annat än sopa lite på min balkong

Gissa vilka skor som har bäst flörtfaktor?
Mina Tommy Hilfigerstövlar eller de röda Clarks? Jag skriver om det längst ned här

Jag på promenad (i går) i ett snötäckt Malmö
Vilka skor, helt otippat för mig.
Det är stövlarna.
Flera okända (män/killar) har idag kommenterat min stövlar som att dom är coola, ser sköna ut osv. Hmmm...

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: