VÄLKOMMEN

lördag 8 december 2012

Jag letar i mina fotoalbum

Kl. 9.44

Jag letar efter foton från min och Björns bröllopsresa till nästa smakprov ur min kommande bok "Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW".

OMG!
De här pärmarna är bara några stycken av alla jag har samlat på mig under åren.
Nu vill jag köpa en digitalkamera, ja jag har en som jag fick 2007 tror jag. Den var så krånglig så vi gillade aldrig riktigt varandra.

Något tips på vilken jag ska köpa?
Den ska vara liten, inte väga så mycket och enkel att sköta.

Mina fotoalbum från åren 1995-2001
Gör en bra lördag och har du en liten stund över så kan jag rekommendera dig att läsa Rebeccas blogg på Cancerkompisar där hon delar med sig öppenhjärtligt kringa sina erfarenheter

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: