VÄLKOMMEN

tisdag 20 november 2012

Giraffas faser

kl 19:20

Hemma efter en ännu en arbetsdag. Dagar som ibland börjar redan vid 7.00 eller vid 10.00 och slutar allt från 15.00 till 20.00.
Jag har nästan börjat vänja mig med att vara företagare. Det är precis som en typ av sorgeprocess med alla de faserna, ja fast tvärtom då.

Den första månaden var jag i chock - hur gick till det till?
Andra månaden förstod jag inte hur allt att detta kunde hända mig, något jag längtat efter länge och velat så länge.
Tredje månaden ångest för hur allt ska gå, ska jag kunna leva på det här kommer jag att kunna fakturera varje månad enligt min plan.
Fjärde månaden och och nu när jag till sist fått något så när lugn inom mig kommer nästa chock och omvälvning - växtvärk med allt vad det innebär. Jag har haft mitt allra första möte med en redovisningskonsult och det var ...
Fortsättning följer då jag fortfarande är i chock. Allt har gått så fort.


Jag i flera olika roller i giraffa, cancerkompisar och golfspelare, änka, mamma, vän och dotter

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: