VÄLKOMMEN

onsdag 31 oktober 2012

Idag är det min bröllopsdag eller...


10/28/2012
Ser du den lilla blomman?
Idag den 28 oktober skulle jag och Björn firat vår 12-åriga bröllopsdag. Eller kanske det är knasigt att tänka så idag nu när han är död?

Vi visste bägge två att vi aldrig ens skulle hinna att fira 1 år. Därför tyckte Björn att jag skulle få en bröllopspresent av honom varje månad.
Den allra första månaden kom Björn hem med en liten mini porslinsblomma till mig. Visst är den söt. Jag har ställt den på på badrumshyllan så jag kan titta på den varje morgon. Jag blir glad av den och jag tycker att det är mysigt att bli påmind om vad som varit.Jag minns att han hade köpt den i en av marknadsstånden på Lilla Torg på väg hem från jobbet. Ja, en av de få dagar han orkade gå dit.

Carpe diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: