VÄLKOMMEN

onsdag 31 oktober 2012

Ett brev till 100 personer förändrade allt

23 oktober 2012

God morgon!
Jag har varit uppe flera timmar nu, det snurrar för fullt i huvudet på mig.
Det var en omtumlade dag för mig i går. När jag hade skickat brevet blev jag så nervös. Tänk om ... jag slängde mig på telefonen till Alexandra, min dotter, men mobilsvaret gick på. 
Jag gick fram och tillbaka i köket och till sist satte jag mig vid datorn igen och då började det plinga. Jag ryckte till och det tog en stund innan jag vågade läsa det första mailet. Sen fick jag mail efter mail med feedback på det brev jag skickat till hundra personer med ett smakprov ur min bok "Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW". 
Tack, tack, tack. Det betyder hur mycket som helst för mig med allt beröm, alla hurrarop och tips nu när jag äntligen har tagit det första steget att blotta mig. Nu vet jag hur det känns och jag tror att jag kan våga fortsätta att blotta mig. Det känns fortfarande lite nervöst men... och nu kommer prestationsångesten också, ja det är väl det här som kallas för personlig utveckling. 

Jag undrar vad du ska tycka om nästa kapitel ur boken? Jag kommer fundera lite på vilket jag ska ta nästa gång, tack Ingrid.

Det första smakprovet ur boken hittar du i förra blogginlägget.

Gör en bra dag och carpe diem!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: