VÄLKOMMEN

onsdag 22 augusti 2012

Nr 4 av 5 saker som är svårare som 50+ singel

Att vara 50+ singel och behöva ta vissa beslut ensam är inte alltid enkelt så därför har jag skaffat mig några personliga rådgivare inom några områden som t ex:

PM - min Personliga Mentor, Gunilla, för coaching kring mitt arbetsliv och min "karriär".
Jag har även PO - Personlig Optiker, för att kunna "se bra ut" samt en
PS - Personlig Shopper, det är Alexandra min dotter, för att förhindra att jag får "återfall" och köper "tantkläder" eller "ungdomkläder".

I 10 år har jag dessutom haft en PM - Personlig Mekaniker, Jörgen på AUDI, som räddat mig i nöden många många gånger.

Har du någon P?


Gunilla min PM - personliga mentor


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: