VÄLKOMMEN

fredag 3 augusti 2012

Jag är så trött på att vara singel - jag har "receptet"


Nu är det fredag igen och "fredagsmys" och jag är bara så trött på att vara singel!

Det är inte så att jag är ensam för jag har min familj och massor av vänner men jag har ingen att dela mitt vardagsliv med, och det längtar jag efter.
Det finns någon för alla brukar man ju säga. 
Gör det? 
Jag är utåtriktad och har ett arbete där jag dessutom träffar nya människor hela tiden. Jag sitter inte hemma och väntar på att någon ska ringa på dörren utan är ute en hel del. 
Men inget händer. 
Nu har jag receptet. Jag behöver mer "kärleksbrus".
Den här flaskan har stått på "lagring" hemma hos mig och jag hade nästan glömt bort den. Men i kväll är det dags. Nu står den framme på köksbordet och vem vet vad som kommer att hända. 
Jag lovar att hålla dig uppdaterad. 
Förresten, har du något annat "recept" så bara hör av dig till mig.

På bilden: jag hemma på Malmös Manhattan med min present




Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: