VÄLKOMMEN

lördag 11 augusti 2012

Allt är annorlunda men inget syns på utsidan

Jag har haft en annorlunda sommar.
Avslutat ett tvåårigt uppdrag och ska påbörja ett nytt på måndag.
Jag har haft några affärsmöten kring boken, "Vi köpte en BMW och la cancern på hyllan". (Det kan du läsa om under fliken "vem är Inga-Lill).
Haft flera möten med Alexandra, min dotter, kring strategier för boken och mitt bloggande som resulterade i att hon startat upp en sida på facebook "Inga-Lill sticker upp huvudet". Där har jag kommit igång och "sticker upp huvudet och blottar mig" ännu mer än tidigare. Jag har fått en hel del feedback både på bloggen, facebook och till min privata mail och det både värmer, berör och rör om inom mig.

Men inget märks på utsidan, tror jag, för så här glad ser jag ut för det mesta.
Men inom mig känns allt så annorlunda.
Något nytt är på väg att hända och jag har inte alls kontroll över det och deee...t känns!

På bilden: jag på gågatan i Malmö, nyklippt

Ps.
Trevlig helg önskar jag Dig - jag är tillbaka på måndag med lite nyheter.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

2 kommentarer:

Åsa Björklund sa...

Du är modig, ärlig mot dig själv och supercool! Och snygg i din nya frisyr:-)!!

Dotter Alexandra sa...

Snygging