VÄLKOMMEN

måndag 2 juli 2012

HAVREGRYN OCH SITUPS


                                                  En variant på situps - den ska jag testa























på bilderna: jag tog foto från TV - SJUAN i morse från www.thetalk.com


I morse på "Thetalk" http://www.talk.com/ handlade det om hur jag snabbt kan få en platt mage.
På 10 dagar!
De visade för mig i alla fall en helt ny variant på situps.
Men jag har redan glömt hur hur många jag skulle göra.

Sen fick vi några kostråd.
Här kom mina älskade havregryn på tal igen - havregryn de bästa antioxidanterna och som binder fett, jippi!!!

Thetalks kostråd:
Havregryn, två äggvitor, ekologisk kyckling och grapefrukt, men jag har redan glömt om jag får lov att äta något annat också.

Tja, vad ska jag säga, livet på "Malmös Manhattan" är en ständig utmaning


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: