VÄLKOMMEN

torsdag 29 mars 2012

Möjligheternas år

Det bara kommer saker till mig nu men jag ska vara lite "hemlig" med det ett tag till.

Min research för boken är klar nu.
Just nu arbetar jag med att skriva en kort sammafattning för varje kapitel. Det känns viktigt för mig att få fram mina budskap.

Det jag vill förmedla med min bok är bland annat de "förbjudna känslor" som vällde upp inom mig under tiden Björn var sjuk.
Som att jag ibland önskade att han redan var död. Det blev alldeles för svårt emellanåt att se honom tyna bort framför ögonen på mig.
Jag vågade inte berätta för någon om detta utan jag skrev av mig, min dagbok blev min bästa vän.
Nu så här efteråt vet jag att det är ok!

Så fort jag är klar med sammanfattningarna ska jag hitta en förlagsredaktör.

Carpe Diem!

Inga kommentarer: