VÄLKOMMEN

söndag 18 april 2010

Nu har 30 dagar gått...



Så här glad är jag idag när jag
rapporterar min uppgift att träna på ett mantra under 30 dagar minst 30 gånger om dagen. Idén kommer från boken "Munken som sålde sin Ferrari av Robin Sharma. Monica, Du ser vad Du satt igång - tack!

Det har gått 30 dagar sedan jag bestämde mig för att jag skulle säga "jag är mer än jag verkar vara och all världens kraft och styrka vilar inom mig" 30 gånger per dag.

Vad har hänt?

Jag har inte lyckats säga det 30 gånger per dag men jag har sagt det varje dag.

Det har spridit sig.
Till kontoret, där säger vi det högt, ibland.
Jag har en lapp med just de orden på min dator. Jag skriver om det.
Jag har fått det på mitt mobilsvar i ett meddelande.

Jo visst har hänt en hel del - jag fortsätter min träning.

Carpe diem!

Inga kommentarer: