VÄLKOMMEN

torsdag 29 oktober 2009

Jag får vad jag behöver ?

Vesna Maldaner på sin releasefest 28 okt 2009


Att
affirmera,

att "be om" det jag behöver. Är det så enkelt?

Jag har alltid hävdat att det är så.

Nu vet jag också att det "funkar".

Du som känner mig vet att jag sagt i flera år nu att jag ska skriva en bok - att jag t o m blivit ombedd att göra det.

Jag har inte kommit loss förrän nu i och med att jag börjat skriva via den här bloggen så tack Alexandra.
Sen har det ändå stått stilla tills....... tills att jag började prata om det och börjat berätta om vad jag vill.

Så nu bara rullar det på.
Jag har träffat en journalist, en dokumentärfilmare, en radiopratare och igår var jag på releasefest för Vesna Maldaner, författare, och fick lyssna på hennes förläggare. Vesna ger ut sin bok nummer tre "GPS för kvinnor - Navigera i en manlig värld. Vesnas bok har getts ut av Liber och hon äger och driver mediebyrån.nu
Allt detta har hänt under så kort tid - och varför? Är det så enkelt att jag får allt vad jag ber om, bara jag ber om om det?

Vilka möjligheter det finns!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: