VÄLKOMMEN

lördag 2 maj 2015

Lördagsmingel

850 var anmälda till 07:07 mötet som blev 10:10 när Malmö stad arrangerade sitt första näringslivsmöte på Malmö Live.

Många kloka ord sades om Malmös framtid från scenen men det härligaste skratten kom ändå från rad 2.
Jag, Annika Sörensen och Kerstin Palmer njöt av varandras sällskap.
Annika och jag kände igen varandra från tidigare mingel men aldrig blivit presenterade för varandra tidigare. Hon är en intressant person, titta gärna på hennes hemsida askdrannika.com



Ett par timmar senare cyklade jag längs Ribban för att titta på Toughest för allra första gången.

6 000 deltagare och massor av åskådare men ingen enda jag kände igen. Kanske inte min målgrupp? På näringslivsmötet fick jag veta att 50% av Malmös befolkning, cirka 321 000, är under 30 år så...



GÖR en bra dag!

Inga kommentarer: